dr yaoi

AskArchivelast.fmsteamabout

Got tagged by Opal-Hjarta

I tag qtpaj leongeds osalig

► Name: Maxi

► Birth place: Mölndal, Sweden

► Where do I live: Gothenburg-area 

► Hair color: Brown

► Eye color: Brown 

► Birthday: December 15

► Gender: Male or something idk idc

► LEFTY OR RIGHTY: Righty
► SINGLE OR TAKEN?: Taken

► HAPPY?: Yup

TEN THINGS ABOUT YOUR LOVE LIFE


► ARE YOU IN LOVE: Im pretty sure I am
► DO YOU BELIEVE IN LOVE AT FIRST SIGHT: unsure

► WHO ENDED YOUR LAST RELATIONSHIP: Her

► HAVE YOU EVER BROKEN SOMEONE’S HEART: I don’t know

► ARE YOU AFRAID OF COMMITMENTS: i dont think so
► HAVE YOU HUGGED SOMEONE WITHIN THE LAST WEEK?: Yup

► HAVE YOU EVER HAD A SECRET ADMIRER: yeahh
► HAVE YOU EVER BROKEN YOUR OWN HEART?: no

► DO YOU USUALLY SPEND VALENTINE’S DAY ALONE?: the majority were spent single or whatever

► SHORT OR LONG-TERM RELATIONSHIPS?: Long!

► LOVE OR LUST: both if thats cool

► LEMONADE OR ICED TEA: uhhh both
► CATS OR DOGS: Cats

► A FEW BEST FRIENDS OR MANY REGULAR FRIENDS:  few!

► TELEVISION OR INTERNET: Internet

► PEPSI OR COKE: Pepsi

► WILD NIGHT OUT OR ROMANTIC NIGHT IN: whatever I feel like doing at the moment

► DAY OR NIGHT: night

► TEXT OR CALL:  depends

► MAKE-UP OR AU NATUREL?: its your body, your choice but idk make-up can be cool and natural can be cool

TEN HAVE YOU EVER 

► BEEN CAUGHT SNEAKING OUT?: Nope

► FALLEN DOWN/UP THE STAIRS?: Yeah

► WANTED SOMETHING/SOMEONE SO BADLY IT HURT?: I guess?

► PRANK CALLED A STORE?: Yeah

► SKIPPED SCHOOL?: too many times

► WANTED TO DISAPPEAR?: Yes

► SPENT ALL YOUR MONEY: Yeah eheheh #broke

► MET A CELEBRITY?: Yeah

► BEEN REALLY ILL?: yeah
► GOTTEN HIGH?: Unsure but i think so?? 

TEN PREFERENCES 

► SMILE OR EYES: Eyes
► LIGHT OR DARK HAIR: Dark!

► SHORTER OR TALLER: shorter
► INTELLIGENCE OR ATTRACTION: ehhhh i dont know?? im attracted to intelligence just as much as looks

► HOOK-UP OR RELATIONSHIP: relationship

► FUNNY AND POOR OR RICH AND SERIOUS: Funny and poor duh!

► MAC OR PC?: PC

► CHAPSTICK OR LIPSTICK? Lipstick

► CITY OR COUNTRY?: BOTH

► DRIVING OR WALKING?: Walking
► LAST PHONE CALL?: grandma

► LAST SONG YOU LISTENED TO?: Antwon - 3rd World Girl

► LAST THING YOU ATE?: egg sandwich lol

► LAST THING YOU DRANK?: coffee

► LAST PLACE YOU WERE?: Living room

► LAST KISS?: Jen yesterday

► LAST PICTURE TAKEN?: a close-up of my face lol

► LAST OUTFIT?: black skinny jeans, Red Lumberjack flannel, and some weird blue sweatshirt or something

► LAST PURCHASE?: 2 drinks for me and my dad

I also fixed this list up so its actually read-able and not weird like opal-hjartas.

jesus

man i think i really like this girl

like a lot

lostandfoundinprague:

Night Prague: Vitkov hill by J.Illik, 50’s 
transistoradio:

Jack Smith (1928-2011), Black, White and Grey Movement No. 2 (1962), oil on canvas, 106.7 x 106.7 cm. Collection of Tate, UK. Via Tate.
overidealism:

thehiddenscience:

Diary of a Drug Fiend

They made a book about me
bestqualitybeksinski:

Zdzisław Beksiński
snowce:

Dieter Appelt, Der Augenturm, 1977
untrustyou:

Varunyoo Thongdee
me